برتر کاپ

کارگاه تولید لیوان کاغذی برتر کاپ

برتر کاپ

کارگاه تولید لیوان کاغذی برتر کاپ

کاغذ و مواد اولیه لیوان کاغذی

کاغذ و مواد اولیه لیوان کاغذی

برای کارگاه های تولید لیوان کاغذی کاغذ و مواد اولیه لیوان کاغذی اهمیت زیادی در نتیجه کار دارد . میزان رضایت مصرف کنند قیمت نهایی کار و البته مقاومت لیوان و شکل آن به مواد اولیه و کاغذ مصرفی بستگی دارد .

کاغذ لیوان کاغذی

مواد اولیه تولید لیوان کاغذی و ظروف کاغذی را، کاغذ پلی اتیلن «pe coted» یا کاغذ روکش دار پلی اتیلن تشکیل می دهد.این مواد در کارخانه های کاغذ سازی، پس از تهیه ی رول کاغذ در گرماژ های ( وزن ) متفاوت و نوع مصرف ، به وسیله دستگاه های پلی اتیلن روکش می شود. سپس این رول های عظیم در ابعاد مختلف برای مصارف گوناگون برش داده می شوند. 80% مواد اولیه ی ظروف کاغذی در کشور ایران وارداتی است. این واردات از کشورهای کره جنوبی، چین، اندونزی و هندوستان صورت می گیرد. که در این میان مواد اولیه تولید لیوان کاغذی چینی هم از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و کیفیت مناسبی دارد.

برش مواد اولیه لیوان کاغذی که همان رول های کاغذی هستند توسط دستگاه مخصوص دایکات انجام می شود.

مواد اولیه کاغذی که چاپ و برش خورده اند را به اصطلاح استروک می نامند.بخش دیگری از مواد اولیه را رول نامیده که برای کف لیوان کاغذی کاربرد دارد.

در کارگاه تولید لیوان کاغذی برتر کاپ این کار ها توسط پیشرفته ترین دستگاه انجام می شود و برای رضایت مشتری و کیفیت لیوان ها دقت بالایی صورت میگیرد .

رول ها در اندازه متفاوت تولیده می شوند که متناسب با هر لیوان ،رول با اندازه عرض مناسب استفاده می شود .قیمت مواد اولیه ظرف های یکبار مصرف کاغذی با توجه به کیفیت و شرایط حاکم در بازار خرید و فروش متفاوت است .

با توجه به این موضوع که مصرف ظرف و لیوان کاغذی یکبار مصرف به نسبت سال های قبل در مراسم و مجالس مهمانی بیشتر شده است ، به همین دلیل در برخی از ماه های سال که برگزاری مراسم و مهمانی های مذهبی و تفریحی بیشتر است ،میزان مصرف این محصولات به مراتب افزایش پیدا می کند.

بهمان طور که می دانید مواد اولیه مصرفی برای تولید انواع ظرف یکبار مصرف کاغذی ،کاغذ پلی اتیلن نام دارد که از کشورهای تولید کننده با برند و کیفیت های متفاوت وارد کشور می شوند .قیمت مواد اولیه ظرف های یکبار مصرف با توجه به قیمت دلار محاسبه می شود .هرگونه تغییر در قیمت دلار،نوسانات زیادی را در قیمت مواد اولیه ایجاد خواهد کرد.

کاغذ و مواد اولیه لیوان کاغذی

با توجه افزایش قیمتی که امسال شاهد آن بودیم باعث می شود که مردم توان خرید بالایی نداشته باشند. البته لازم به ذکر می باشد که این افزایش تنها در مورد قیمت مواد اولیه  لیوان کاغذی یکبار مصرف نمی باشد, بلکه شامل بسیاری از اقلام دیگر نیز می شود.

مشتریان محترم برای دریافت قیمت روز مواد اولیه کاغذی و همچنین تولیدات کاغذی و پلاستیکی می توانند از طریق این سایت با مشاور فروش در ارتباط بوده و سپس اقدام به خرید نمایند.

چاپ تبلیغات روی لیوان های کاغذی

یکی از بهترین روش تبلیغات که امروزه اکثر کافی شاپ و رستوران های معروف و شرکت های اداری خصوصی از آن استقبال کرده اند ، چاپ تبلیغات بر روی لیوان های کاغذی یکبار مصرف است .لیوان های کاغذی ۲۰۰ سی سی یکی از پرمصرف ترین اندازه های لیوان یکبار مصرف در ایران است که طرفداران زیادی را دارد .

برای چاپ تبلیغات روی لیوان های کاغذی از پوشش پلی اتیلن استفاده می شود که این کار باعث آسیب کمتر به محیط زیست می شود زیرا این نوع از لیوان های کاغذی سریعا در محیط زیست بازیافت می شوند .از ویژگی های دیگر لیوان های کاغذی با پوشش پلی اتیلن تاثیرپذیری کمتر آن ها در تماس با مایعات گرم است .

همین مسئله باعث شده که از لیوان های کاغذی با پوشش پلی اتیلن بیشتر از سایر لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف که سرطان زا هستند ، استفاده شود .شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش ظروف یکبار مصرف و استفاده از خدمات چاپ تبلیغات بر روی لیوان های کاغذی با مشاورین ما در تماس باشید

https://bartarcup.com/2021/08/07/%da%a9%d8%a7%d8%ba%d8%b0-%d9%88-%d9%85%d9%88%d8%a7%d8%af-%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%87-%d9%84%db%8c%d9%88%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%a7%d8%ba%d8%b0%db%8c/

مشتری پیدا کنیم! و چطور مشتری راحفظ کنیم .

مشتری پیدا کنیم! از کجا؟ چطوری ؟ من که سایتم رو لود کردم. یا منی که مغازم رو باز کردم. حالا چطوری مشتری پیدا کنم؟

مشتری پیدا کنیم451

برای پیدا کردن مشتری همیشه راه هایی دم دست ما هست. راه هایی که همه رقیب ها هم اونا رو قبل از ما میدونستند و حتما اون راه ها رو امتحان کردند.

اگر پول برای سرمایه گذاری دارید که راه های مشخصی هست. بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر و در دل اینترنت. در کانال های تلگرامی و اینستاگرامی. این ها راه هایی هستند که همه صاحبان کسب و کار بلدند و شما اولین و تنها نفراتی نیستید که قرار ازشون استفاده کنید.

البته استفاده از این راه ها تا جایی که براتون امکان پذیره باید باشه. ولی در این مقاله به شما راه هایی را خواهم آموخت که شاید کمتر کسی در آشفته بازار اقتصاد ایران و در دوران رکود به فکر استفاده از اونها میافته.

مشتری پیدا

اولین راه برای اینکه مشتری پیدا کنیم : تولید محتوا

تولید محتوا یکی از بهترین راه های پیدا کردن مشتری است. چون مشتری های امروزی قبل از خرید ، پرسوجوی اینترنتی میکنند. یا حتی اگر کسب و کار کاملا سنتی داریم ، تولید محتوای لازم مثل کاتالوگ ، سررسید و … که اطلاعات خوبی به مشتری ها در خصوص محصول مون بده ، می تونه مشتری های زیادی برامون پیدا کنه.

این روش باعث انتقال اطلاعات صحیح از کسب و کار و محصول ما می شود. و اعتماد زیادی در بین مستریان جلب میکند.

این مقاله را بخوانید : محتواسازی ( تولید محتوا برای کسب و کارهای آنلاین و سنتی )

دومین راه مشتری پیدا کردن : دهان به دهان

یکی از راه هایی که می تونه به ما در پیدا کردن مشتری خیلی کمک کنه ، استفاده از اطرافیان مون هست برای تبلیغ دهان به دهان. یعنی به محض اینکه کسب و کار ما آماده فروش برای محصول مون شد ، شروع کنیم به اطرافیان اطلاع بدیم که یک همچین محصولی داریم که به درد چه آدم هایی می خوره.

و از اونها بخواهیم که اگر حتی خودشون هم مشتری ما نیستند ، در قالب صحبتهای روزمره با اطرافیان خودشون ، درباره کار شما و محصولتون صحبت کنند.

اگر محصول تون استفاده عمومی داشته باشه ، این روش می تونه خیلی به شما کمک نه تا مشتری پیدا کنید.

سومین راه پیدا کردن مشتری : مشتری یاب موقت

یکی دیگه از راه های مشتری پیدا کردن ، استفاده از پورسانت دادن به مشتری یاب های موقت است. کسانی که از ما خرید میکنند و می توانیم به عنوان راهی برای گرفتن تخفیف از آنها بخواهیم که محصول ما را به دیگران معرفی کنند.

چهارمین راه پیدا کردن مشتری : ویزیتوری نوین

راه دیگری که به راه دوم شبیه است استفاده از مشتری یابهای دائمی است. که همان ویزیتورهای معروف هستند.

اما ویزیتوری جدید با ویزیتوری معروف این تفاوت را دارد که نحوه اقدام و چگونگی انجام معرفی محصول را به خود شخص می سپاریم. ممکن است که یک ویزیتور بتواند تعداد ۱۰۰ عدد از محصول ما را در یک کانال تلگرامی شخصی بفروشد. و می تواند در ازای هر فروش درصدی از سود را مطالبه کند.

پنجمین راه برای مشتری پیدا کردن : منگنه عرف

راه دیگر استفاده از بازاریابی منگنه عرف است. به این معنی که در نحوه معرفی محصول (به هر طریقی که تبلبغات می کنید فرق نمی کند) بتوانیم از جملات یا حتی عکس هایی استفاده کنیم که به مشتری القا کند قبل از او همه مردم جامعه از محصول ما با خبر شدند. و همین الان که مشتری جدید در حال شنیدن خبر محصول ماست ، یک عده دیگر در حال استفاده از آن هستند.

ششمین راه پیدا کردن مشتری : انتقال ویروس

راهی که به تازگی در بین کسب و کارهای اینترنتی و استارتاپی ها معروف شده ولی هنوز در خیلی از کسب و کارها به طور تخصصی از آن استفاده نمی شود ، انتقال ویروسی است. یا بازاریابی ویروسی.

اگر بتوانیم تبلیغ جذابی تولید کنیم که مردم بدون درخواست ما خودشان ، تبلیغ ما را به عنوان یک سرگرمی برای یکدیگر ارسال کنند ، توانسته ایم که تبلیغات ویروسی را انجام دهیم.

این تبلیغ را ببینید : سوپرایز جالب کوکاکولا برای شاد کردن مردم

هفتمین راه : تبلیغ چریکی

تبلیغات چریکی از راه های قدیمی برای معرفی محصول است. اما در بازارهای ایران خیلی به آن توجه نشده و یا صاحبان کسب و کار نتوانسته اند ، استفاده مفیدی از آن ببرند. تبلیغات چریکی می تواند با هزینه بسیار کم و داشتن یک نکته بسیار جذاب به صورت ویروسی در عرض مدت بسیار کوتاهی انتشار پیدا کند.

تفاوت تبلیغات چریکی با روش انتقال ویروسی ، استفاده از آیتم های ساده ای است که در زندگی روزمره مردم نمود فراوان دارد. برای تبلیغات ویروسی ممکن است برنامه ریزی دقیق و کارشناسانه ای با صرف هزینه مشخصی انجام شود. اما برای تبلیغات چریکی معمولا از نکته های ساده ای که در زندگی روزمره جریان دارد استفاه می شود.

نکات جذاب که در این روش استفاده می شوند ، می توانند جنبه های مثبت یا منفی داشته باشند. به عنوان نمونه داعشی ها برای ترساندن مردم و پیش بردن جنگ از اتفاقاتی که در دل جنگ رخ میداد ، فیلم گرفته و همان فیلم را بدون دستکاری انتشار می دادند.

نکته مهم در مشتری پیدا کردن

بدون شک راه های بسیاری برای معرفی محصول و مشتری پیدا کردن وجود دارد. اما باید توجه کنیم که همه روش های بالا وقتی برای ما کاربرد دارند که بدانیم محصولمان را برای چه افرادی و در کجاها معرفی می کنیم.

اینکه بدانیم مشتری های ما بیشتر در اینترنت هستند و با صفحات وب سایت ها به دنبال محصول ما می گردند ، می تواند چراغ راهی باشد برای انتخاب روش مشتری پیدا کردن.

این کتاب الکترونیکی را به رایگان بخوانید : روانشناسی مشتری آنلاین

به عنوان مثال درنظر بگیرید که می خواهید برای کارآفرینان استارتاپی محصولی را تبلیغ کنید. به نظر شما چه روشی مناسبترین راه پیدا کردن این نوع مشتری است؟

یکی از روشهای خوب این نوع مشتری پیدا کردن ، معرفی دهان به دهان محصول است. معمولا دوستان استارتاپی در هر شهری با یکدیگر در محل هایی مثل دانشگاه ، پارک های علم و فناوری ، هسته های همفکر و … ارتباط دارند. اگر بتوانیم محصول مان را از طریق کسانی که در این محفل ها حضور دارند ، به دیگران معرفی کنیم ، شانس موفقیتمان برای فروش بیشتر می شود.

نحوه برخورد با مشتریان ناراضی و تبدیل آن ها به هوادارن برندتان یک استراتژی است. شما می توانید با بکارگیری یسری قواعد و روش ها بازخوردهای منفی و عدم رضایت مشتری را به یک لبخند شیرین تبدیل کنید. حقیقت این است که 30 درصد از مصرف کنندگان یک برند بعد از اولین خرید ارتباطشان را با آن برند قطع می کنند اما چطور می توانید این مشتریان ناراضی را شناسایی کرد و آن ها را به مشتریان راضی و طرفدار تبدیل کرد. در این مقاله 18 روش جذب رضای مشتری بررسی شده است.

تصور کنید یکی از مشتری های مهم شما بدون قرار قبلی به شرکتتان می آید و تقاضای دیدار با شما را دارد. شما موافقت می کنید و هنگامی که مشتری وارد می شود، با لبخند از جای خود برخاسته و سلام می کنید. در مقابل، مشتری شما مثل یک آتشفشان فوران کرده و لبخند شما را می خشکاند. سازمان شما نتوانسته محصول را در وقت معین شده تحویل دهد. به خاطر بدقولی شما، مشتری نتوانسته یک محصول بسیار مهمش را به یک مشتری بسیار بزرگ ارائه دهد، و یک قرارداد حیاتی را از دست داده است.

مشتری ناراضی

شما تمام تلاش خود را می کنید که منطقی با مشتری صحبت کنید، اما مشتری فقط عصبانی تر می شود. تمام تلاش های شما با فریادهای ناراضی مشتری خاموش می شود. در آخر هم پس از چند دقیقه مشتری تهدیدکنان و با مشت گره کرده از سازمان شما می رود.

درد مشترک آنان که با مشتری ناراضی سر و کار دارند!

همه ما، در پست ها و مقام های متفاوت، برخوردهایی با مشتری های ناراضی و عصبانی داشته ایم. نکته مشترک تمام این برخوردها این است که این تجربه ها همیشه ناگوار، تلخ و دشوارند

نکته پایانی

یادمان باشد که هیچ گاه فقط از یک راه حل برای مشتری پیدا کردن استفاده نکنیم. مشتری های ما در سطح جامعه پراکنده اند. و سلیقه های مختلفی دارند. پس از ترکیب چند روش که به نظر میاید بهتر از سایر روشهاست استفاده کنیم.